Volgers

woensdag 15 augustus 2012

veel creaties :)

Zo, vandaag een paar kaarten tegelijk.
Ik begin met de Greeting challenge van The Outlaws.
Die heb ik nu af, de kleuren die ik gekozen heb zijn groen en geel, met een beetje roze.
Het is een easel-kaart geworden, die is ook aan de linkerkant open.

De Sketch challenge op The Outlaws is ook weer leuk.
Dit is de sketch:


En dit heb ik ervan gemaakt:
De digi is van Anne Fenton.
Achtergrond is in Photoshop gedaan en de digi is ingekleurd met Copics.


En dan nog de Creative freebie Challenge van The Outlaws.
Elke twee weken is deze challenge, en als je iedere challenge een kaart maakt krijg je voor de volgende challenge weer twee digistamps togestuurd!!!
Hier zijn mijn 2 kaarten voor deze leuke challenge:
Digi van Anne Fenton, en weer ingekleurd met copics.

Hier heb ik een kerstkaart van gemaakt, deze knuffelbeer moest gewoon voor een open haard liggen!
Digi van Sandi Hugget en is ingekleurd met Derwent potloden en pastel potloden.
De open haard is van een kleurplatenpagina en is op internet ingekleurd.

Tot de volgende challenge!!



2 opmerkingen:

  1. Fantastic and wonderful cards! Love the colors with your awesome coloring! Love the die cut on the easel card - so very pretty! Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Sandra. I found you on Outlawz now I am a follower on your blog. Please come check my blog out and become a follower. Here is the link to find me
    http://kisa31707-hanginginthewomencave.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen