Volgers

donderdag 25 oktober 2012

Color Tuesday

Het kleurenschema van deze week van de color challenge is leuk, maar de twist vond ik wel wat moeilijker!

Dit zijn de kleuren:


En de twist is: make it spooky

Nou had ik totaal geen plaatjes of digi's met spookjes ofzo.
Dus ben ik even wezen googelen en zo kwam ik op een hele leuke site: birdscards, daar hebben ze hele leuke snijpatronen, digi's en nog veel meer!
De moeite waard om eens te kijken!

Dit heb ik gemaakt voor deze week




Alles is ingekleurd met pastelpotloden.


2 opmerkingen:

  1. Sandra, I love this card--it is just so darling! Love your ghosts, your house, tree and other images! Love the design, coloring and pretty trim on the front, too! :^)
    Hugs, Penny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So clever Sandra! love the way the ghosts beckon you in to the spooky house :)

    BeantwoordenVerwijderen