Volgers

dinsdag 16 oktober 2012

Color challenge

Dinsdag, dus weer een nieuwe colorchallenge bij The Outlawz.
Met nieuwe kleuren en een nieuw thema.

Dit zijn de kleuren:


En het thema is deze keer : voeg iets toe wat met koken te maken heeft.
Nou had ik wel een hele leuke kaart net liggen, de kleur groen past niet helemaal ,maar aangezien ik niet meedoe voor prijzen ( leden van DT Team doen voor de lol mee) heb ik hem toch ingestuurd.






Ik had deze kaart gemaakt voor een vriend van mijn zoon die jarig was, toepasselijk voor de challenge.
Geen stempels deze keer, alleen wat afbeeldingen op internet gezocht en een hamburgerplaatje geknipt en 3-D geplakt.




2 opmerkingen:

  1. What a bright, cheerful, darling card, Sandra! Love the elements you combined on this, and it is perfect for a young boy! :^)
    Hugs, Penny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You sure hit it right on the nose with the cooking theme. Love the bright colors. I think the green is fine, I see pickles. Great card Sandra!!!
    Hugs, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen