Volgers

zondag 24 februari 2013

Black/White and Flesh

Dat zijn de kleuren die je als optionele twist kan gebruiken in de Twisted Thursday challenge bij The Outlawz.
Het is een Anything Goes challenge maar als je de twist gebruikt telt je inzending 2 keer mee in de random trekking van de maand.
En eigenlijk vond ik de twist nog best lastig, maar het is uiteindelijk wel gelukt.
Nou tellen mijn inzendingen nooit mee bij The Outlawz omdat ik DT ben, maar ik vind het toch altijd een uitdaging om een kaart te maken die bij de opdracht past.


Dit is het uiteindelijk geworden:




Het frame, of de lijst, is van SheryKDesign en de afbeelding is van Free Vintage Digital Stamps.
Het frame heb ik hier en daar gekleurd met Copics.


2 opmerkingen:

  1. Sandra, this is so pretty! I love that silhouette image! And the frame is just perfect with it! Love it! :^)
    Hugs, Penny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card Sandra! Just love the silhouette scene and you've framed it so beautifully :)

    BeantwoordenVerwijderen