Volgers

maandag 12 november 2012

Maandag-kliekjes dag :)

De opdracht van vandaag voor de maandag greetings-challenge van The Outlawz  is :
Gebruik spullen van je voorraad, de restjes eigenlijk.
Dingen die je al heel lang hebt liggen, of dingen die je altijd hebt bewaard, want"het kan altijd van pas komen".
Daar heb ik kasten vol van :)
Ik bewaar echt alles, van restjes papier ( kan je altijd nog een randje van maken) , uitgeponste dingetjes
( kan je altijd ergens bijplakken) tot frummels en bloemetjes die op doosjes bonbons zitten.
Dat laatste is echt leuk!!
Vooral als je een afbeelding hebt die er precies bij past.

De afbeelding die ik heb gebruikt is van Anne Fenton.


De strookjes papier zijn dus restjes, de bloemetjes zaten op een bonbondoosje, en het zilveren koordje had ik over van een kastje wat ik beplakt had met stof en koord.
De afbeelding is ingekleurd met Copics.


3 opmerkingen:

  1. Hello Sandra. What a gorgeous card, so pretty and feminine. Love the design, fabulous colours, and the flowers are just stunning.
    Happy crafting.
    With love, Sandra xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty card Sandra - love all the pink and that's such an elegant flower :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful creation, Sandra! Love the image & your coloring, and love the flowers that you used with it! :^)
    Hugs, Penny

    BeantwoordenVerwijderen